<p><strong>Garanție de 365 de Zile:</strong><strong> </strong>Clienții se vor bucura de o garanție de 365 de Zile (365 de Zile de la data primirii), acoperind orice posibil defect de materiale și manoperă. Această garanție nu acoperă daunele cauzate de accidente, neglijență sau &icirc;ngrijire necorespunzătoare.</p> <p><strong>Schimb și returnare &icirc;n 60 de zile: </strong>Ochelarii nesatisfăcători pot fi schimbați sau rambursați &icirc;n termen de 60 de zile de la primire. Se vor aplica numai taxele de expediere. Fiecare comandă este eligibilă pentru un schimb/retur unic.</p> <p><br /> <strong>Procedura serviciului de returnare/schimbare:</strong><br /> <br /> 1. Vă rugăm să vă autentificați &icirc;n <a href="https://www.firmoo.ro/index.php?main_page=login&amp;url=/index.php?main_page=account">contul dumneavoastră Firmoo</a>&nbsp;și să găsiți comanda de care nu sunteți mulțumit. Faceți clic pe butonul &quot;Schimb/Rambursare&quot;.<br /> <br /> 2. Vă rugăm să selectați tipul de serviciu - - - Schimb sau Rambursare. Alegeți rama și descrieți detaliile. Vă rugăm să &icirc;ncărcați poza originală a rețetei dumneavoastră dacă aveți o problemă de rețetă. Pentru ochelarii deteriorați/defecți, sunt necesare și imagini.<br /> <br /> 3.&nbsp;După ce am primit cererea dvs., un reprezentant service clienți exclusiv vă va trimite un e-mail pentru a rezolva problema &icirc;n termen de 24 de ore (48 de ore &icirc;n weekend). Vă rugăm să verificați dosarul de spam, dacă nu primiți un răspuns de la noi. Vă rugăm să urmați instrucțiunile furnizate de echipa noastră de asistență pentru clienți.</p> <p>&nbsp;</p> <h4><strong>OCHELARI NOI INCONFORTABILI?</strong><br /> <br /> Dacă nu vedeți clar sau simțiți disconfort purt&acirc;nd noii ochelari, vă rugăm să &icirc;ncărcați rețeta originală pentru verificare. Dacă rețeta pe care ați introdus-o a fost corectă, consultați sfaturile noastre aici: <a href="https://www.firmoo.ro/help-p-155.shtml">Ajutor pentru problemele de adaptare</a></h4> <h4><br /> <strong>RESPONSABILITATEA FIRMOO</strong></h4> <p>Ochelarii mei erau deteriorați la sosire. Ce pot face?</p> <p>Ne vom asuma &icirc;ntreaga responsabilitate pentru problemele DOA și putem reface complet gratuit sau putem oferi o rambursare completă.</p> <p>Vă rugăm să ne contactați imediat și să ne furnizați numărul de comandă, numărul ramei, &icirc;mpreună cu fotografii ale articolului deteriorat. Evidențiați doar partea deteriorată.<br /> &nbsp;</p> <p>Ochelarii primiți nu sunt ceea ce am comandat!</p> <p>Ne vom asuma &icirc;ntreaga responsabilitate dacă nu am procesat ochelarii dvs. &icirc;n conformitate cu detaliile comenzii dvs.: rețetă, ramă (culoare și stil) și tip de lentile (grosime, culoare și straturi).</p> <ul> <li>Dacă rețeta este greșită, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a rețetei originale, &icirc;mpreună cu numărul de comandă și numărul ramei.</li> <li>Dacă ați primit o ramă greșită, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a acesteia, &icirc;mpreună cu numărul de comandă și numărul ramei.</li> </ul> <p><br /> Am primit ochelari cu piese lipsă sau cu defecte.</p> <ul> <li>Dacă ați primit ochelari cu piese lipsă, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a acestora, &icirc;mpreună cu numărul de comandă și numărul ramei.</li> <li>Dacă ochelarii dvs. au defecte, vă rugăm să ne trimiteți fotografii ale defectelor, &icirc;mpreună cu numărul de comandă și numărul ramei.</li> <li>Dacă piesele lipsă sau micile defecte nu vor afecta utilizarea normală și doriți să acceptați ochelarii, vă putem oferi un voucher sau o rambursare parțială ca despăgubire.</li> </ul> <p><br /> Ochelarii sunt rupți după ce au fost purtați mai puțin de 60 de zile.</p> <p>Dacă ochelarii dvs. se sparg din cauza unui defect material sau de manoperă &icirc;n termen de 60 de zile de la primire, o pereche nouă va fi refăcută și vă va fi retrimisă gratuit. Sau vă putem trimite un cod voucher plus transport gratuit pentru a plasa o nouă comandă la Firmoo.</p> <h1>&nbsp;</h1> <h4><strong>RESPONSABILITATEA DUMNEAVOASTRĂ</strong></h4> <p>&nbsp;</p> <p>Rama este prea mare pentru mine, așa că nu pot vedea prin ea.<br /> Aflarea mărimii potrivite a ramei este o problemă frecventă atunci c&acirc;nd cumpărați ochelari online. Trebuie doar să măsurați ochelarii dvs. vechi pentru a confirma dimensiunea ramei și să ne contactați &icirc;n termen de 60 de zile de la primire. Vă vom oferi un cod de reducere pentru a achiziționa o pereche nouă. Plătiți doar transportul și diferența de preț.</p> <p>Apropo, aici este <a href="https://www.firmoo.ro/help-p-5.shtml">ghidul nostru de dimensiuni</a>.&nbsp;</p> <p>Ochelarii sunt buni, dar nu cred că arată bine pe mine.</p> <p>Dacă nu vă place stilul, culoarea sau acoperirea, vă rugăm să ne contactați &icirc;n termen de 60 de zile de la primire. Vă vom oferi un cod de reducere pentru a achiziționa o pereche nouă. Plătiți doar transportul și diferența de preț. Dacă preferați o rambursare, este de asemenea &icirc;n regulă. Cu toate acestea, taxele de expediere nu pot fi rambursate.</p> <p><br /> O, nu! Am introdus o rețetă greșită!/ Am introdus o rețetă expirată!<br /> <br /> Vă rugăm să rețineți că nu acceptăm rețete expirate. Puteți trimite o cerere de rambursare/schimbare &icirc;n contul dvs., inclusiv rețeta originală, &icirc;n termen de 60 de zile de la primire. Ne-ar plăcea să vă oferim o nouă șansă de a &icirc;ncerca o nouă pereche cu prescripția dvs. corectă. Trebuie doar să plătiți taxa de expediere și diferența de preț. Dacă preferați o rambursare &icirc;n schimb, vă vom rambursa minus taxa de expediere.</p> <h1>&nbsp;</h1> <p><strong>SFATURI:</strong></p> <ol> <li>Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți pentru a solicita RAN &icirc;nainte de returnare.</li> <li>Adresați pachetul &nbsp;dvs. de returnare la Annie Wu, 9848 E. RUSH ST. STE C, South EL Monte, California, 91733, Statele Unite. 13232089848.&nbsp;</li> <li>&Icirc;ncurajăm clienții să doneze ochelarii nepurtați Clubului Lions. Informații despre cum să vă donați ochelarii pot fi găsite <a href="https://www.firmoo.ro/help-p-74.shtml">aici</a>.</li> <li>Culoarea ramei &icirc;n persoană poate fi diferită de cea pe care o vedeți pe site, din cauza luminii, a diferitelor rezoluții ale ecranului și a fundalurilor foto.</li> <li>Dimensiunea ramei tipărite pe brațe se bazează pe standarde diferite pentru diferite fabrici. Vă rugăm să rețineți că dimensiunea reală este specificată &icirc;n descrierea fiecărei rame pe Firmoo.</li> <li>Nu furnizăm servicii de &icirc;nlocuire pentru ochelarii Non-Firmoo.</li> <li>Serviciul de probă la domiciliu nu este disponibil &icirc;n prezent. Sugerăm ca noii clienți să nu achiziționeze mai mult de două perechi la prima achiziție. Pentru comenzile care includ mai mult de 9 perechi de ochelari, ne pare rău, nu oferim servicii de schimb sau de returnare, dacă este responsabilitatea dvs.</li> </ol>

PRPRIMA PERECHE - DOAR 29 LEI

Înapoi
Lentile
Returnări
Comandă
Expediere și urmărire
Rețetă
Plată
Rame
Cupon
Cont
Ochelari de soare
Termeni și condiții

Cum să alegeți lentilele?

Grosimea lentilelor/ Indicele lentilelor

Culoarea lentilelor

Funcțiile lentilelor

Aveți lentile prismatice?

Pot cumpăra lentile doar pentru a se potrivi în vechia mea ramă de ochelari?

Introducerea lentilelor fotocromatice & Transitions®

Cum să folosiți ochelarii progresivi?

Ce acoperiri și suplimente oferiți pentru lentilele dvs.?

Oferiți lentile bifocale sau progresive?

Care este diferența dintre lentilele monofocale și lentilele bifocale/progresive?

Lentilele includ vreun strat de acoperire?

Ce fel de lentile sunt gratuite?

Din ce sunt făcute lentilele voastre?

Diferența dintre lentila sferică și lentila asferică

Care este diferența dintre lentilele cu acoperire de bază, lentilele cu acoperire standard și lentilele cu blocare a luminii albastre?

Lentile sferice vs. asferice (video)

Care este diferența dintre lentilele colorate, lentilele fotocromatice și lentilele polarizate?

Ce tip de lentilă bifocală folosiți?

Retur și schimb în 60 de zile
Ochelarii nesatisfăcători pot fi schimbați sau rambursați în termen de 60 de zile de la primire.
365 de zile garanție
Acoperirea oricărui defect de materiale și de manoperă.
Chat live 24/7
Suntem mereu online pentru tine.